Tuesday 4 October 2011

happy anniversery

tngok tajuk pon korang dah tahu kue nak citer pasal  aper kan, aku xtahu la aku makin malas  nak citer pasal "ex" aku nie, xtahu la.....aku dah muler bosan  kot, kat tapi aku still sayang dier, tapi 2 la.....
pada tarikh yang samer setahun yang lalu aku ckap kue sayang kat dier, maser 2 kat tasik kat tampin.....
aku pon malas nak citer panjang2 cz ati kue dah xder kat dier lg.....klau dier bc post baru aku nie tentu dier happi cz aku dah xder ati kat dier lagi TAPI YANG PASTI CINTER AKU SAMER MACAM KO CINTER KAN FARAH DULU, MASER FARAH TINGGAL KO DULU KO SEDIH GILER KAN, SAMER MCAM KO TINGGAL KAN AKU DULU, aku tak nak bende berputar kene pada orang lain
klau dulu ko tolak cinter aku, aku xkan jadi mcam nie....
jangan kau trime cinter seorang pempuan, klau kau xbleh nak mencintai dier....
orang cakap cinter pertama akan ader tempat d ati seorang pempuan walaupun sedikit, tapi di hati xder langsung untuk kau.....aku nak kau tunjuk pada aku saper pempuan yang cinter kan kau lebih dari aku....
AKU SANGGUP JATUH KAN EGO AKU UNTUK KO, SORRY BUKAN 'JATUH KAN' TAPI AKU HILANG KAN TERUS EGO AKU UNTUK KAU.....
penah kau rendah kan ego kau untuk aku? xpenahkan? penah kau jaga ati aku?xpenahkan?

AKU HARAP KISAH KITER TAMAT DI SINI SAHAJA, AKU TAK MENGHARAP APER2 PON DARI KAU.....


aper yang berlaku ckit pon aku xmenyesal....sebab semua nya salah aku yang jatuh cinter pada orang yang salah

1 comment:

  1. biar kan aku jatuh cinta...hafeez kau lelaki pertama yang buat aku mati...kau buat aku kenal saper lelaki sebenar nya... terima kasih aper yang kau ajar aku selama ini, aper yang paling aku menyesal adalah hilang kau sebagai kawan baik aku...
    u always be my b...:(

    ReplyDelete