Saturday 17 December 2011

last sem

14-12-2011.....wat first time dier layan kue ngan baik, dier ckap aku 1 1 nyer yang bleh slamatkan dier kat dunia nie, terharu bler dier ckap cam 2, maser 2 kami ngan dak2 klas bermalam kat villa d afamosa... maser kat cow boy town dier layan kue baik je,dier bg kue gambar dier kn angkat ngan gajah, then dier bagi kue anak patung..... malam 2 kue tanyer dier knper dier layan kue cam nie, lyan kue ngan baik, dier ckap nak bagi kue kenangan...... apeez aku xnak kenangan ngan kau pon, knp baru skrang kau nak lyan aku ngan baik, kau lyan aku cam nie lagi ssah aku nak lperkan kau, kau tahu tak,

aper yang kau nak dari aku sbanrnyer..... aku sedih bler kau lyan aku ngan baik, maser kiter couple kue xpanh happi pon, pas malam nie kiter xjumper dah, kue harap sangat pas nie kiter xberjumper dah, kue sayang sangat kau apeez, knp kau buat aku cam nie, klau kau syang aku klau xkan wat aku cam nie.ssah bro nak anggap kau sbgai kawan, sbab kue sntiase syang kau sbgai kkasih, kue harap sangat klau kau bace blog aku nie, kue nak kau tahu aku sayang ko sangat2

No comments:

Post a Comment